JTJ Steel Oy on ostanut alavutelaisen Jarte Steel Oy:n koko osakekannan 19.7.2024 päivätyllä kaupalla Jarmo Ylä-Vannesluomalta. JTJ Steel Oy on Joonas Myllymäen sataprosenttisesti omistama osakeyhtiö. Joonas Myllymäki on nimitetty Jarte Steel Oy:n toimitusjohtajaksi.

Kaupan tarkoituksena on taata toiminnan jatkuvuus ja kehittyminen monipuolisen kokemuksen omaavan ammattilaisen käsissä. Uusi yrittäjä tarttuu avoimin mielin ja ennakkoluulottomin ideoin haasteeseen kehittää Jarte Steel Oy:tä entistäkin luotettavammaksi ja laadukkaammaksi toimittajaksi, mutta myös laajentaa toimintaa uusille tuotealueille.

Jarte Steel Oy valmistaa laadukkaita monikerrossäiliöitä vaativiin olosuhteisiin. Tuotteet valmistetaan ruostumattomasta ja haponkestävästä teräksestä sekä alumiinista. Yrityksen monikerrossäiliötä käyttävät esimerkiksi meijerit, olutpanimot, paperitehtaat, lääketehtaat, kemianteollisuus, maatilat ja biotehtaat. Kuljettimet ja ohutlevytuotteet, sekä erilaiset koelaitteistot täysin valmiina ja asennettuina kuuluvat myös yrityksen tarjontaan. Jarte Steel Oy toimii myös vakuutusyhtiöiden hyväksymänä alumiiniveneiden korjaajana.

Jarte Steel Oy jatkaa toimintaansa nykyisissä teollisuustiloissa eikä osakekaupalla ole vaikutusta yrityksen toimituksiin tai työntekijöiden asemaan. Jarmo Ylä-Vannesluoma jatkaa toistaiseksi yrityksen palveluksessa. Järjestelyllä varmistetaan toiminnan saumaton jatkuminen ja hiljaisen tiedon siirtyminen.

Lisätietoja:

Joonas Myllymäki